lets looking forward.....whatever have passed just left it behind...so!!!lets ENJOY!!!!yeAA!!!hee~~~

Friday 7 October 2011

6 october 2011......:-)



birthday gurl...yang duduk dpn saya tu..

HAPPY BIRYHDAY TO YOU....HAPPY BIRTHDAY TO YOU...
HAPPY BIRTHDAY TO NAZ...HAPPY BIRTHDAY TO   YOU....

wah..besarnyer kek...wlopown bkn kek sebenar...
tp sbb dia warna coklat...lebey kurang la kan...tak der gmbr kek la smlm...

tibe2 nyanyi kan....ish2 tak bgus...kena la mula kan dengan...
Assalamualaikum guys..
kalo awak semua nak tahu..
.semalam adalah birthday kawan saya...
disebabkan ade parti utk final year EE...kami pown combine la skali  dgn  birthday celebration...

makan...macam2 la...nasi impit ader...satay ader...sosej ader...macam2 la..
kek secret recipe lg tau...hehehe
(nyum3 sedapnyer...time bgn jer pg da lapar kan...huhh...gemukla saya...)

lps mkn tu...acara yg plg tak best pown bermulalah...
huhuhu..biasela kan...tepung + air ...semua la...
but yg plg tak best..saya kena simbah dgn air ayam...
sabar jer la..
aper pown..thankz kt paan n kecik..
(ha..kan da masuk name korg dlm blog aku...huhh.)
coz membuatkan air mata seorg perempuan tu keluar...
(wah tibe2 rase pempuan sgt kan.!!!heheheheh)

penjenayah yang plg diikehendaki...sila take note yer kawan2...hehehe
(jgn marah kecik n paan)

selepas bergembira...kami dikejutkan dgn kisah junior kami yang excident...
sangat2 memeranjatkan kami semua...
kami pown ramai2 bergesa ke surau utk solat hajat...
keadaan kt surau sgt2 la murung...sabar2 yer adik2...
utk junior yang excident tu...semoga anda kuat melalui saat2 neyh...n semoga selamat...n cpt2 sembuh...
kami semua mendoakan kesembuhan anda...
(tibe2 bergenang lak air mata saya neyh...huhuhu...)

da tak mo2...pg2 kena ceria..
(lagi2 pg jumaat neyh kan..heeee~~)
oklah guys...da pjg neyh...
wait n stay tuned for the next topic ya....
bubye...daa~


.
~intan juaini~

No comments:

Post a Comment

~My Songs~