lets looking forward.....whatever have passed just left it behind...so!!!lets ENJOY!!!!yeAA!!!hee~~~

Friday 27 January 2012

Takut...

asssalamualaikum guys...
just nak share lagu neyh...
i dont know why..
but for the 1st time i heard this song..
i really like 
its melody is so beautiful
and feel very calm when hear this song..
just for you guys..
try to listen to this song..
hee...okay enough n introduce this song to you all..
this is lyrics for this song..

daa...bubye..luv u all guys..
muah3!!!

ku tahu kamu bosan, ku tahu kamu jenuh

ku tahu kamu tak tahan lagi
ini semua salahku, ini semua sebabku
ku tahu kamu tak tahan lagi
(jangan sedih, jangan sedih
aku pasti setia)



reff:
aku takut kamu pergi
kamu hilang, kamu sakit
aku ingin kau di sini
di sampingku selamanya



(jangan takut, jangan sedih
aku pasti setia)



kembali ke [reff]



aku ingin kau di sini
di sampingku selamanya



aku takut (jangan takut) kamu pergi (takkan pergi)
kamu hilang (wooo), kamu sakit
aku ingin (aku juga) kau di sini (bersamamu)
di sampingku (di sampingmu) selamanya



~intan juaini~

No comments:

Post a Comment

~My Songs~