lets looking forward.....whatever have passed just left it behind...so!!!lets ENJOY!!!!yeAA!!!hee~~~

Tuesday 29 November 2011

'jangan bersedih'

assalamualaikum guys...
hee...bru lps hbs test yang sgt horror..
tak pnh jwb test mcm neyh...
punyer la da tak tahu nak tulis aper..
rasenyer smpah atas lantai DP tu pown saya da kire..
(huhu...tension + cdey giler....)
huhuhuhu

2 ari lepas sayer ader bacer sebuah buku..
(tak hbs pown...bru bace 2 chapter jer..heee)
tajuk buku tu jgn bersedey..
siyes buku tu bez giler..

first chapter tu byk menyedarkan erti bersyukur dgn aper yang kiter ader...
byk nikmat yang Allah da beri kt kiter..
sekiranyer ader sesuatu yang Allah tak bg pd kiter..
jgn mudah  bersedey tetapi balajarla  menggunakan aper yang kiter ader..
daripada bersedey menunggu bulan tak jatuh ke riba..

2nd chapter tu..
byk describe tntg...
jgn di kenang kisah lalu...
kiter kena pndg kehadapan...
ader 1 pepatah yang saya ingat...
semalam ader la satu kenangan, hari ini ader la satu kenyataan dan esk belum pasti lg..
so make sure la kiter slalu improve dr sehari ke sehari..

n last skali..
sayer nak share 1 quote...
lastly..
neyh lirik lagu yang sayer suker..
n dia mmg utk seseorg..
sayer tahu org tu tahu yang lagu neyh utk dia...

Mengapa kau pergi
Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu
Berharap engkau jadi kekasih hatiku
Malah kau pergi jauh dari hidupku
Menyendiri lagi
Menyendiri lagi
Di saat kau tinggalkan diriku pergi
Tak pernah ada yang menghiasi hariku
Di saat aku terbangun dari tidurku


Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencintai dirimu
Aku inginkan dirimu
Datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu
Aku sangat mencinta

Semoga engkau kan mengerti
Tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai
Akan indahnya cinta


k la...da pjg...
bubye guys...
i luv u al...
wait n stay tuned for the next topic...
heee~~

~intan juaini~

No comments:

Post a Comment

~My Songs~