lets looking forward.....whatever have passed just left it behind...so!!!lets ENJOY!!!!yeAA!!!hee~~~

Friday 4 November 2011

terima kasih kawan2,,,

Assalamualaikum guys..
selamat pg..
(wah...jarang bgn awal2 pg cm neyh...heee~~)
semalam tibe2 demam pulak...
saya pown tak tahu knp..


tgh2 nak gi toilet ley jth pulak...
tp siyes bdk2 zone saya kali neyh bek2..
dorg la tlg urut kaki, dorg la bg mkn, dorg la bg minum...
mmg semua bek2..
tp yg tak tahan...telinga saya sgt la terseksa..
semua kuat membebel...
(hahah..maaf kawan2..tp sayer phm..biasela pempuan kan..huahuahuahua)

mcm2 nasihat saya dpt...
tp wlowpown sakit...biler tgk gelagat bdk2 zone neyh yg giler..
terasa la mcm tak bper nak skit sgt...
hahaahha

kepada kamu2 semua..
terima kasih sbb membantu saya..
saya jnji lps neyh saya sihat2 slaloooo...
saya sgt2 sygkan kamu semua..
(utk pupu....siyes ko mmg mcm mak aku...untgnyer)

hahahaa...harap2 cpt sht...lg2 da tak sabar nak balik ptg neyh...
hee~~~...nak jumpa family tersayang n nak beraya...
anyway...kepada semua student UPM...
SELAMAT BERCUTI & SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA...

k la guys da pjg...
nnti kiter update lg...
i luv u all guys..
neyh ader 1 quote kiter nak share..
bubye u all..

daaa~~

~intan juaini~

No comments:

Post a Comment

~My Songs~